نیکبخت در قدس همدان ، راهیان چشم انتظار رضایی در کارگران
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ، ورزشی راهیان کرمانشاه " لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی از 12 مهر آغاز شد که مسئولین اکثر استان های دارای نماینده برای حمایت تیم خود به ورزشگاه ها رفتند .
بر اساس این گزارش به طور مثال در استان همدان همسایه شرقی کرمانشاه ، محمدناصر نیکبخت استاندار همدان برای حمایت از پاس به همراه معاونین خود و جمعی از مدیران استان به ورزشگاه قدس شهر همدان رفته و نظاره گر برد پاس در مقابل حریف خود گل گهر سیرجان بودند ، اما در کرمانشاه خبری از حضور مسئولین رده بالای استان در استادیوم کارگران نبود و راهیان تنها با حمایت و حضور هوادارانش برد مقابل پارسه تهران را جشن گرفت .
امروزه با توجه به نقش فوتبال در جامعه ، مدیران می کوشند تا با استفاده از این پدیده اجتماعی بسیاری از ناهنجاری های را کاسته و برای پیشرفت بیش از پیش جوامع متبوع خود بهره بگیرند ، اما متاسفانه تا کنون در استان کرمانشاه چنین اقدامی صورت نگرفته است . علاقه مندان به فوتبال همچنان به آینده امیدوار و خوشبین هستند تا مدیران ارشد استان به ویژه شخص استاندار جناب آقای ابراهیم رضایی بابادی با تدبیر خود و حمایت هایی که از تنها نماینده استان کرمانشاه در لیگ دسته اول فوتبال کشور خواهند داشت باز هم کرمانشاهیان شاهد کسب افتخاری باشند که در سال 87 طعم شیرین آن را چشیده اند ،‌ بله صعود به لیگ برتر فوتبال کشور که نه تنها یک موفقیت ورزشی بلکه یک دست آورد اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی نیز می باشد .
پس به امید روزی می نشینیم که مدیریت ارشد استان و دیگر مدیران کرمانشاه در کنار یاوران همیشگی ، هواداران خوب و خونگرم کرمانشاهی با حمایت های خود راهیان را در آینده ای نزدیک به سر منزل مقصود برسانند و مجوبات غرور و افتخار این خطه از ایران اسلامی را فراهم نمایند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com